Julia in Valencia

Welkom

Je bent beland op mijn reisblog. Hier ga ik verhalen delen van dingen die ik meemaak tijdens de reizen die ik maak. In eerste instantie vroeg ik mij af of het nou wel echt nodig was om zo'n blog te maken, zou iemand dat überhaupt lezen? Ik dacht aan iedereen die hem wél zou lezen. Dat waren in mijn hoofd een goede vijf mensen, een gematigd aantal. Voor die vijf zou ik het niet hoeven doen. Dus mijn conclusie was om géén reisblog te beginnen. Maar, zoals je ziet, heb ik dit toch gedaan. 

Niet voor die vijf mensen, maar voor mijzelf. Zodat ik terug kan lezen wat ik schreef en wat ik deed als ik een keer heimwee krijg naar het ontdekken van de wereld. Want dat is wat ik van plan ben. Ik ga in mijn tussenjaar werken als au pair in Spanje, om daar de cultuur te leren kennen, om Spaans te leren en om mijzelf beter te leren kennen. Het leren van de Spaanse taal lijkt voor mij een sleutel tot de verdere reizen naar Zuid-Amerika die ik ooit hoop te maken. 

Dat is dus waarom ik deze blog heb gemaakt.

En toch ook wel een beetje voor die vijf mensen. En als jij nou een van die vijf mensen bent en mij graag wilt volgen, dat kan! Hier rechts kan jij je e-mailadres achterlaten en dan krijg je elke keer dat ik een nieuwe post plaats een melding.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!